Takk og takk ..... Igjen
Vi kan ikke annet enn å takke igjen.
#Sparebank1Nordmøre vil støtte oss.
"På vegne av banken vil vi takke dere for den gode jobben dere gjør, samt aktiviteten og trivselen dere skaper i lokalsamfunnet og kommunen vår. Lykke til videre!
Ønsker dere en fin sommer "
Vi lover å bruke pengene på en måte slik at mange får gleden av de