Hopp til hovedinnhold

Frostadheia Bygdekvinnelag

Takk og takk ..... Igjen

Vi kan ikke annet enn å takke igjen.

#Sparebank1Nordmøre vil støtte oss.

"På vegne av banken vil vi takke dere for den gode jobben dere gjør, samt aktiviteten og trivselen dere skaper i lokalsamfunnet og kommunen vår. Lykke til videre!

Ønsker dere en fin sommer "

Vi lover å bruke pengene på en måte slik at mange får gleden av de