Blei kjende frå Ålevika til Feed
Åtte (8) damer møtte opp i Ålevika 22. juni.
Derifra tok vi turen gjennom skogen til Feed. Vi avsluttet der med kake og kaffe/saft i sola, før turen gikk ned bakkene igjen.
Nå blir det ferie, før vi tar turen til Virak 17. august. Håper vi møtest der!
God sommer!