Sankthansfeiring på Frostadheia
Rømmegrøt ble solgt og servert i bygdehuset, så trekte ve ned mot bålet da dette skulle tennes. Værgudene var ikke med oss, men god stemning må man lage selv uansett :-)
Rømmegrøt ble solgt og servert i bygdehuset, så trekte ve ned mot bålet da dette skulle tennes. Værgudene var ikke med oss, men god stemning må man lage selv uansett :-)