12. april arrangerte Kjose bygdekvinnelag bygdekveld på Eikvang i Kjose. Thorbjørn Abrahamsen kom og holdt foredrag om familiebedriften Th. A. Abrahamsen, eller slakter Abrahamsen.
Rømmegrøt ble solgt og servert i bygdehuset, så trekte ve ned mot bålet da dette skulle tennes. Værgudene var ikke med oss, men god stemning må man lage selv uansett :-)
Inspirert av Afternoon tea inviterte vi våre medlemmer til Eftas-te på Strusset, og her møttes 18 damer til deilig mat i vakre omgivelser i det historiske bygget i Gjerdrum.