Tradisjonelt blomstermøte hos Rigmor på Førland.
28. april var vi invitert til Husnes kulturhus for utdeling av midler fra @kvinnheradstiftinga
Vi hadde invitert oss på besøk på Sakseide gartneri på Bømlo.
24 elever i valfaget Kulturarv fikk i løpet av to dager lært seg å lage enkel komlemiddag.
Det er kjekt med en folkehøgskule midt i sentrum av Leirvik.
Bygdekvinnelaget inviterte til møte om Beredskap.
Vi har lært ungdommene i valgfaget Kulturarv å lage lappekaker.