Hopp til hovedinnhold

Frostadheia Bygdekvinnelag

Dugnad ved Gåsvatnet.

Lørdag 6. juni hadde noen damer i  Frostadheia bygdekvinnelag dugnad ved Gåsvatnet. 

Der ble gapahuken malt (noe igjen her, men manglet maling) , samt benkene og oljefatene 

(blomsterpottene) 

Vi har enda tre benker igjen, men tenker værtfall være ferdig til Gudstjenesten 21. juni. 

Vi ble også påspandert lunsj. Deilig og takk Marit Janne Spersøy Holmen