Vi arr. gudstjeneste med barnedåp i samarbeid med Hopen menighetsråd ved Gåsvatnet
Lørdag 6. juni hadde noen damer i Frostadheia bygdekvinnelag dugnad ved Gåsvatnet.
På Smøla er det vær. Hvilket har ikke noe å si. Her gjennomfører vi.
Gudstjeneste med dåp.
Gratulerer med navnet Helmine og til familien.
Helmine fikk også et fint lite skrin av oss i Frostadheia bygdekvinnelag.