Hopp til hovedinnhold

Frostadheia Bygdekvinnelag

Vi arr. gudstjeneste med barnedåp i samarbeid med Hopen menighetsråd ved Gåsvatnet

Lørdag 6. juni hadde noen damer i  Frostadheia bygdekvinnelag dugnad ved Gåsvatnet. 

På Smøla er det vær. Hvilket har ikke noe å si. Her gjennomfører vi.

Gudstjeneste med dåp.

Gratulerer med navnet Helmine og til familien.

Helmine fikk også et fint lite skrin av oss i Frostadheia bygdekvinnelag.