For tredje året på rad hadde vi adventstund for de som spiser middag i Leirvikstovo på tirsdager.
Vi følger opp en tradisjon med å servere lappekaker ved julegrantenning på Leirvik 📷
I år ville vi finne på noe nytt. Og det ble Tapaskurs.
Litt utskifting i styret, og ny god leder.
Stord Bygdekvinnelag pyntet kirken til høsttakkegudstjeneste. Det var også barnedåp med fire…
Bygdekvinnestreif med historisk bakgrunn.
Andre dag av prosjektet Nøysom på Nordbygdo Ungdomskole.
Stord Bygdekvinnelag har samarbeidet med 10. trinnet på Nordbygdo Ungdomsskule om prosjektet Nøysom…